Általános Szerződéses Feltételek


A MEGRENDELŐ és a Multipack Műszaki Fejlesztő Kft. (a továbbiakban “VÁLLALKOZÓ”) a következőkben állapodtak meg:

A MEGRENDELŐ megrendeli a VÁLLALKOZÓ-tól a vállalkozó webshopjában ismertett termék (továbbiakban: szerződés tárgya) gyártási munkáit a webshopban a termék ismertető oldalán található

NETTÓ ÁR + ÁFA ÁRON.

A jelen szerződés az ajánlatban szereplő gép, berendezés gyártására vonatkozó kötelező érvényű dokumentum. A “ szerződés tárgyát”  felek oszthatatlan szolgáltatásnak tekintik.

1.     Teljesítési határidők

Teljesítési határidő: A webshopban a termék leírásában megadottak szerint. Megrendelésnek számít, a vételár első esedékes részlete (előleg, vételár részlet) a vállalkozó számlájára beérkezik.

 

A szállítási határidő abban az esetben módosulhat, ha MEGRENDELŐ változtat a műszaki paramétereken vagy a csomagolandó terméken, csomagolóanyagon. Ilyen esetben, a szállítási határidő további megállapodás tárgyát képezi. Módosított megrendelés, csak a Felek előzetes, közös megegyezésével hajtható végre. A VÁLLALKOZÓ-nak joga van ahhoz, hogy a szállítási határidőt és az árat módosítsa abban az esetben, ha MEGRENDELŐ eltérő műszaki igényekről tájékoztatja idő közben. Ebben az esetben VÁLLALKOZÓ, amennyiben képes a módosítások végrehajtására, új árajánlatot ad a kért módosításokra, valamint a szállítási határidőt a módosított műszaki tartalom legyártásához szükséges idővel növelheti. Amennyiben MEGRENDELŐ akár a csomagoló anyag, akár a csomagolandó mintatermék szállításával késik, a késéssel megegyező időtartammal tolódik a szállítási határidő is.

Késedelmes teljesítés esetén a MEGRENDELŐ jogosult késedelmi kötbért felszámítani, melynek mértéke a mindenkori jegybanki alapkamat kétszerese MEGRENDELŐ a késedelmi kötbér összegét jogosult a végszámlába beszámítani.

  1. Dokumentáció

A VÁLLALKOZÓ az általa gyártott berendezésről dokumentációt készít, amit egy – papírra kinyomtatott – példányban, valamint elektronikus formában is átad a MEGRENDELŐ részére magyar nyelven.

Az átadandó dokumentáció magában foglalja az alábbiakat:

  • Telepítési rajz,
  • Elektromos dokumentáció,
  • Pneumatikus dokumentáció,
  • Kezelési és karbantartási utasítás,
  • Gyártói megfelelőségi tanúsítvány (EK),
  • Tartalék alkatrész, kopó alkatrész készlet lista,

Jelen dokumentációk átadási határideje a berendezés átadás-átvétel időpontjával megegyezik.

  1. Átadás-átvétel, gépszállítás

A MEGRENDELŐ vállalja, hogy átad a VÁLLALKOZÓNAK a megrendeléstől számított 2 héten belül mintát a csomagoló anyagokból, mellyel a gépet használni fogják.

Műszaki átadás-átvétel a VÁLLALKOZÓ telephelyén, beüzemelést követően történik.  VÁLLALKOZÓ készre jelentése alapján felek a VÁLLALKOZÓ telephelyén gyártelepi próbát végeznek, melynek sikeres végrehajtását követően e berendezés elszállítható. A MEGRENDELŐ gondoskodik a berendezés elszállításáról.

  1. Helyszíni szerelés, beszabályozás, üzembe helyezés, próbaüzem, oktatás

A gép vételára nem tartalmazza a berendezés beüzemelését és a kezelő személyzet oktatását. Vállalkozó ezen tevékenységeket külön díj ellenében végzi.

5.     Vállalkozói díj

A felsorolt munkálatok teljes vállalkozói díja a webshopban megadott nettó ár mindenkori ÁFA-val növelt értéke.

  1. Vállalkozó adatai:

Neve:

MULTIPACK MŰSZAKI FEJLESZTŐ KFT.

Címe:

3300 Eger, Gyetvai József utca 5.

Tel:

36/412-128

E-mail:

multipack@t-online.hu

Adószám:

10342206-2-10

Bankszámla száma:

11739009-23906529-00000000

Cégjegyzék szám:

10 09 020897

 

  1. Fizetési feltételek és ütemterv
  2. Jelen szerződés aláírásával egyidejűleg a vételár 50 %-a utalandó bankszámlánkra előleg címén, mely 100 % meghiúsulási kötbért tartalmaz.
  3. Vevő vállalja a vételár fennmaradó 50 %-ának átutalását a gép műszaki átvétele után a kiállított végszámla ellenében.
  4. A teljes vételár kiegyenlítése után a berendezés elszállítható.
  5. A szállítással kapcsolatos költségek teljes egészében MEGRENDELŐ-t terhelik. Felek rögzítik, hogy a berendezés elszállításával egyidejűleg a kárveszély viselése a MEGRENDELŐ-re száll át.
  6. Késedelmes fizetés esetén VÁLLALKOZÓ jogosult a Ptk. szerinti késedelmi kamatot felszámítani, illetve a késedelmes napok számával eltolhatja a berendezés átadásának határidejét.
  7. A felek megállapodnak, hogy a MEGRENDELŐ arra az esetre, ha a jelen vállalkozási szerződéstől eláll, a vállalkozói díj hátralévő részét nem fizeti meg, úgy a teljes vállalkozói díj 50 %-ának megfelelő előleg kötbér jogcímén a VÁLLALKOZÓT illeti meg a Ptk. 6:186-6:189 §-ai alapján. A kötbér mértékének meghatározásánál a felek figyelembe vették azt a körülményt, hogy a vállalkozás tárgya egyedi gép, berendezés, amely a szerződés megrendelőnek felróható okból való meghiúsulása, a megrendelő szerződésszegése esetén harmadik személy részére jelentős értékcsökkenés nélkül nem értékesíthető, az csak nagyon jelentős árcsökkenéssel és/vagy korlátozott forgalomképességgel értékesíthető, amely körülményből adódóan a kötbért arányosnak tekintik és fogadják el, s nem áll fenn a Ptk. 6:188 §-beli feltétel, annak mérséklését ezek miatt a megrendelő mint a kötbér kötelezettje nem kérheti.
  8. Jótállás
  9. A VÁLLALKOZÓ garantálja a berendezés hibátlan működését és jó minőségét. VÁLLALKOZÓ eredmény-felelősséggel végzi el feladatát és adja át MEGRENDELŐ részére.

A VÁLLALKOZÓ 12 hónap (1 műszak esetén, mely napi 8 óra), vagy 2.000 üzemóra (kivéve kopóalkatrészek) garanciát vállal a berendezésre az alábbiak szerint:

  • A gép a VÁLLALKOZÓ szervizesei által lesz üzembe helyezve
  • a használati utasításban foglaltak szerint tartják karban a berendezést

       A garancia a MEGRENDELŐ-nél történt műszaki átadás-átvétel lezárásának napján kezdődik.

  1. A jótállás kiterjed a berendezés hibátlanságára olyan okra visszavezethetően, mely átadáskor akár rejtett hiba formájában is megvolt. A jótállás nem terjed ki a kopó alkatrészekre, a fogyóeszközökre, amelyeknek listáját a VÁLLALKOZÓ a dokumentációval együtt ad át.

A jótállás-vállalás feltétele a berendezések rendeltetésszerű használata, a szakszerű és rendszeres karbantartás és az előírt üzemeltetési utasítások betartása.

Nem terjed ki a VÁLLALKOZÓ jótállása az olyan berendezésekre,

  • amelyeken javítás vagy csere válik szükségessé a helytelen kezelés, a nem megfelelő karbantartás miatt vagy a VÁLLALKOZÓ hibáján kívüli okból következik be;
  • amelyeken a MEGRENDELŐ vagy harmadik fél a VÁLLALKOZÓ beleegyezése nélkül átalakításokat vagy javításokat végez;
  1. Garanciális időszakban történt meghibásodás esetén VÁLLALKOZÓ vállalja, hogy 24 órán belül belföldön a hiba elhárítását legalább telefonos segítséggel, vagy internetes hibaelhárítás nyújtásával megkezdi. A 24 órán belüli hibaelhárítás nem vonatkozik olyan hibákra, melyeket MEGRENDELŐ, vagy annak alkalmazottja, tanácsadója, a gép működési beállításainak dokumentációtól eltérő változtatásával okoz.
  2. A VÁLLALKOZÓ garantálja az általa gyártott tartalék- és kopóalkatrészek beszerezhetőségét a berendezés leszállításától számított 10 évig.               

9.     Jogtisztaság

A VÁLLALKOZÓ egyértelműen megerősíti a MEGRENDELŐ-nek, hogy a jelen szerződésben szereplő szállítások és szolgáltatások nem sértenek semmiféle, harmadik személyek által bejegyeztetett szabadalmi, tervezési, védjegy, stb. jogot.

10.   Egyéb általános feltételek

A szerződés a magyar jog hatálya alá tartozik. A jelen szerződés által nem szabályozott problémák rendezésére a Polgári Törvénykönyv és más speciális előírások szerint kerül sor.

A felek mindent megtesznek, hogy bármely olyan vitát, nézeteltérést vagy félreértést, mely a jelen szerződéssel kapcsolatban vagy arra vonatkozóan felmerülhet, békés úton rendezzenek.

Az igényt támasztó fél írásban rögzíti a vita, nézeteltérés vagy félreértés tárgyát, és “Emlékeztető” formájában eljuttatja a másik Félnek.

A VÁLLALKOZÓ köteles betartani a szerződés teljesítését érintő, ill. arra vonatkozó (helyi, helyhatósági, állami) előírásokat, különösen a létesítési és környezetvédelmi előírásokat, stb. A MEGRENDELŐ nem vállal felelősséget (beleértve kártérítést, bírságot és egyéb költséget) az előírások VÁLLALKOZÓ általi be nem tartásáért.

A MEGRENDELŐ írásos elfogadása nélkül a VÁLLALKOZÓ nem ruházhatja át a szerződést, ill. annak bármely részét, és azt alvállalkozásba sem adhatja más vállalkozónak.

Ha a szerződés teljesítése során bármelyik fél neve vagy státusza megváltozik (fúzió, átszervezés), a MEGRENDELŐ vagy a VÁLLALKOZÓ összes joga és kötelezettsége átszáll a jogutódjára.

A jelen szerződés feltételei mindkét félre kötelező érvényűek. A jelen szerződés bármely feltételén végrehajtott változtatás, szövegtörlés vagy kiegészítés, módosítás vagy pontkibővítés nem lesz kötelező, ha nem írásban készül, és nincs a Felek felhatalmazott képviselői által aláírva.

A jelen szerződés szerint szükséges minden dokumentumot személyesen, postai úton vagy e-mail útján  átadni a másik fél címére.

  1. A Szolgáltató a webhelyet alkalomszerűen meglátogatókról azok egyedi azonosítására alkalmas adatot nem gyűjt. Az egyedi azonosításra alkalmatlan adatokat kizárólag statisztikai célból gyűjti és azokat csak összesített formában hozza nyilvánosságra. A Szolgáltató rendszere a vásárlók aktivitásáról adatokat gyűjthet, melyek nem kapcsolhatók össze a vásárlók által a regisztrációkor megadott egyéb adatokkal, sem más internetes honlapok vagy szolgáltatások igénybevételekor keletkező adatokkal.
  2. A Szolgáltató jogosult a vásárló részére hírlevelet vagy egyéb reklám levelet küldeni, amennyiben a vásárló a regisztrációkor a megfelelő adatai megadásával ehhez előzetesen, egyértelműen, kifejezetten és önkéntesen hozzájárult. A Szolgáltató nem köteles ellenőrizni, hogy a vásárló által a regisztrációkor, illetőleg egyébként a hozzájárulás megadásakor megadott adatok valósak, illetőleg helytállóak.
  3. A vásárló a 2. pontban hivatkozott önkéntes hozzájárulását bármikor jogosult visszavonni. Ebben az esetben a Szolgáltató a visszavonást követően a vásárló részére több hírlevelet, illetőleg egyéb reklám levelet nem küld, továbbá törli a vásárló adatait a hírlevélre feliratkozott vásárlók adatai közül.
  4. Fogyasztói panaszügyintézés írásban, illetve telefonon történik, a multipack@t-online.hu e-mailcímen, valamint a VÁLLALKOZÓ székhelyén működő ügyfélszolgálaton a +36 (36) 412-128-as telefonszámon. Ügyfélkapcsolati pontunk munkaidőben 8:00-14:00 között várja azon ügyfeleit, akik előre egyeztetett időpontban szeretnék átvenni a webshoponkban leadott és kiegyenlített megrendeléseiket.
  5. Jogvita esetén az illetékes békéltető testület a

Heves Megyei Gazdasági Kamarák mellett működő Békéltető

Cím: 3300 Eger, Hadnagy utca 6. földszint

Ügyfélfogadási időpontok:

Hétfő 9.00 – 12.00

Szerda 9.00 – 12.00

Péntek 9.00 – 12.00

Telefon: +36 36 416-660/105 mellék

E-mail: bekeltetes@hkik.hu

(személyesen és telefonon is)

 

Levélcím: 3300 Eger, Postafiók 440.

Bírósági jogérvényesítés lehetőségeiről további információk a www.birosagok.hu honlapon tájékozódhat.

  1. A jelen Általános Szerződési Feltételek azon rendelkezéseit, amelyeket a Ptk. vagy más jogszabály így különösen a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet kizárólag a fogyasztónak minősülő személyekkel (Ptk. 8:1. (1) bekezdés 3. pont) kötött szerződésekre rendel alkalmazni, fogyasztónak nem minősülő vásárló esetében a Szolgáltató nem köteles alkalmazni.