Általános Szerződéses Feltételek
A MEGRENDELŐ és a Multipack Műszaki Fejlesztő Kft. (a továbbiakban “VÁLLALKOZÓ”) a következőkben állapodtak meg:
A MEGRENDELŐ megrendeli a VÁLLALKOZÓ-tól a vállalkozó webshopjában ismertett termék (továbbiakban: szerződés tárgya) gyártási munkáit a webshopban a termék ismertető oldalán található
NETTÓ ÁR + ÁFA ÁRON.
A jelen szerződés az ajánlatban szereplő gép, berendezés gyártására vonatkozó kötelező érvényű dokumentum. A “ szerződés tárgyát” felek oszthatatlan szolgáltatásnak tekintik.
1. Teljesítési határidők
Teljesítési határidő: A webshopban a termék leírásában megadottak szerint. Megrendelésnek számít, a vételár első esedékes részlete (előleg, vételár részlet) a vállalkozó számlájára beérkezik. |
|
A szállítási határidő abban az esetben módosulhat, ha MEGRENDELŐ változtat a műszaki paramétereken vagy a csomagolandó terméken, csomagolóanyagon. Ilyen esetben, a szállítási határidő további megállapodás tárgyát képezi. Módosított megrendelés, csak a Felek előzetes, közös megegyezésével hajtható végre. A VÁLLALKOZÓ-nak joga van ahhoz, hogy a szállítási határidőt és az árat módosítsa abban az esetben, ha MEGRENDELŐ eltérő műszaki igényekről tájékoztatja idő közben. Ebben az esetben VÁLLALKOZÓ, amennyiben képes a módosítások végrehajtására, új árajánlatot ad a kért módosításokra, valamint a szállítási határidőt a módosított műszaki tartalom legyártásához szükséges idővel növelheti. Amennyiben MEGRENDELŐ akár a csomagoló anyag, akár a csomagolandó mintatermék szállításával késik, a késéssel megegyező időtartammal tolódik a szállítási határidő is.
Késedelmes teljesítés esetén a MEGRENDELŐ jogosult késedelmi kötbért felszámítani, melynek mértéke a mindenkori jegybanki alapkamat kétszerese MEGRENDELŐ a késedelmi kötbér összegét jogosult a végszámlába beszámítani.
- Dokumentáció
A VÁLLALKOZÓ az általa gyártott berendezésről dokumentációt készít, amit egy – papírra kinyomtatott – példányban, valamint elektronikus formában is átad a MEGRENDELŐ részére magyar nyelven.
Az átadandó dokumentáció magában foglalja az alábbiakat:
- Telepítési rajz,
- Elektromos dokumentáció,
- Pneumatikus dokumentáció,
- Kezelési és karbantartási utasítás,
- Gyártói megfelelőségi tanúsítvány (EK),
- Tartalék alkatrész, kopó alkatrész készlet lista,
Jelen dokumentációk átadási határideje a berendezés átadás-átvétel időpontjával megegyezik.
- Átadás-átvétel, gépszállítás
A MEGRENDELŐ vállalja, hogy átad a VÁLLALKOZÓNAK a megrendeléstől számított 2 héten belül mintát a csomagoló anyagokból, mellyel a gépet használni fogják.
Műszaki átadás-átvétel a VÁLLALKOZÓ telephelyén, beüzemelést követően történik. VÁLLALKOZÓ készre jelentése alapján felek a VÁLLALKOZÓ telephelyén gyártelepi próbát végeznek, melynek sikeres végrehajtását követően e berendezés elszállítható. A MEGRENDELŐ gondoskodik a berendezés elszállításáról.
- Helyszíni szerelés, beszabályozás, üzembe helyezés, próbaüzem, oktatás
A gép vételára nem tartalmazza a berendezés beüzemelését és a kezelő személyzet oktatását. Vállalkozó ezen tevékenységeket külön díj ellenében végzi.
5. Vállalkozói díj
A felsorolt munkálatok teljes vállalkozói díja a webshopban megadott nettó ár mindenkori ÁFA-val növelt értéke.
- Vállalkozó adatai:
Neve: | MULTIPACK MŰSZAKI FEJLESZTŐ KFT. |
Címe: | 3300 Eger, Gyetvai József utca 5. |
Tel: | 36/412-128 |
E-mail: | multipack@t-online.hu |
Adószám: | 10342206-2-10 |
Bankszámla száma: | 11739009-23906529-00000000 |
Cégjegyzék szám: | 10 09 020897 |
- Fizetési feltételek és ütemterv
- Jelen szerződés aláírásával egyidejűleg a vételár 50 %-a utalandó bankszámlánkra előleg címén, mely 100 % meghiúsulási kötbért tartalmaz.
- Vevő vállalja a vételár fennmaradó 50 %-ának átutalását a gép műszaki átvétele után a kiállított végszámla ellenében.
- A teljes vételár kiegyenlítése után a berendezés elszállítható.
- A szállítással kapcsolatos költségek teljes egészében MEGRENDELŐ-t terhelik. Felek rögzítik, hogy a berendezés elszállításával egyidejűleg a kárveszély viselése a MEGRENDELŐ-re száll át.
- Késedelmes fizetés esetén VÁLLALKOZÓ jogosult a Ptk. szerinti késedelmi kamatot felszámítani, illetve a késedelmes napok számával eltolhatja a berendezés átadásának határidejét.
- A felek megállapodnak, hogy a MEGRENDELŐ arra az esetre, ha a jelen vállalkozási szerződéstől eláll, a vállalkozói díj hátralévő részét nem fizeti meg, úgy a teljes vállalkozói díj 50 %-ának megfelelő előleg kötbér jogcímén a VÁLLALKOZÓT illeti meg a Ptk. 6:186-6:189 §-ai alapján. A kötbér mértékének meghatározásánál a felek figyelembe vették azt a körülményt, hogy a vállalkozás tárgya egyedi gép, berendezés, amely a szerződés megrendelőnek felróható okból való meghiúsulása, a megrendelő szerződésszegése esetén harmadik személy részére jelentős értékcsökkenés nélkül nem értékesíthető, az csak nagyon jelentős árcsökkenéssel és/vagy korlátozott forgalomképességgel értékesíthető, amely körülményből adódóan a kötbért arányosnak tekintik és fogadják el, s nem áll fenn a Ptk. 6:188 §-beli feltétel, annak mérséklését ezek miatt a megrendelő mint a kötbér kötelezettje nem kérheti.
- Jótállás
- A VÁLLALKOZÓ garantálja a berendezés hibátlan működését és jó minőségét. VÁLLALKOZÓ eredmény-felelősséggel végzi el feladatát és adja át MEGRENDELŐ részére.
A VÁLLALKOZÓ 12 hónap (1 műszak esetén, mely napi 8 óra), vagy 2.000 üzemóra (kivéve kopóalkatrészek) garanciát vállal a berendezésre az alábbiak szerint:
- A gép a VÁLLALKOZÓ szervizesei által lesz üzembe helyezve
- a használati utasításban foglaltak szerint tartják karban a berendezést
A garancia a MEGRENDELŐ-nél történt műszaki átadás-átvétel lezárásának napján kezdődik.
- A jótállás kiterjed a berendezés hibátlanságára olyan okra visszavezethetően, mely átadáskor akár rejtett hiba formájában is megvolt. A jótállás nem terjed ki a kopó alkatrészekre, a fogyóeszközökre, amelyeknek listáját a VÁLLALKOZÓ a dokumentációval együtt ad át.
A jótállás-vállalás feltétele a berendezések rendeltetésszerű használata, a szakszerű és rendszeres karbantartás és az előírt üzemeltetési utasítások betartása.
Nem terjed ki a VÁLLALKOZÓ jótállása az olyan berendezésekre,
- amelyeken javítás vagy csere válik szükségessé a helytelen kezelés, a nem megfelelő karbantartás miatt vagy a VÁLLALKOZÓ hibáján kívüli okból következik be;
- amelyeken a MEGRENDELŐ vagy harmadik fél a VÁLLALKOZÓ beleegyezése nélkül átalakításokat vagy javításokat végez;
- Garanciális időszakban történt meghibásodás esetén VÁLLALKOZÓ vállalja, hogy 24 órán belül belföldön a hiba elhárítását legalább telefonos segítséggel, vagy internetes hibaelhárítás nyújtásával megkezdi. A 24 órán belüli hibaelhárítás nem vonatkozik olyan hibákra, melyeket MEGRENDELŐ, vagy annak alkalmazottja, tanácsadója, a gép működési beállításainak dokumentációtól eltérő változtatásával okoz.
- A VÁLLALKOZÓ garantálja az általa gyártott tartalék- és kopóalkatrészek beszerezhetőségét a berendezés leszállításától számított 10 évig.
9. Jogtisztaság
A VÁLLALKOZÓ egyértelműen megerősíti a MEGRENDELŐ-nek, hogy a jelen szerződésben szereplő szállítások és szolgáltatások nem sértenek semmiféle, harmadik személyek által bejegyeztetett szabadalmi, tervezési, védjegy, stb. jogot.
10. Egyéb általános feltételek
A szerződés a magyar jog hatálya alá tartozik. A jelen szerződés által nem szabályozott problémák rendezésére a Polgári Törvénykönyv és más speciális előírások szerint kerül sor.
A felek mindent megtesznek, hogy bármely olyan vitát, nézeteltérést vagy félreértést, mely a jelen szerződéssel kapcsolatban vagy arra vonatkozóan felmerülhet, békés úton rendezzenek.
Az igényt támasztó fél írásban rögzíti a vita, nézeteltérés vagy félreértés tárgyát, és “Emlékeztető” formájában eljuttatja a másik Félnek.
A VÁLLALKOZÓ köteles betartani a szerződés teljesítését érintő, ill. arra vonatkozó (helyi, helyhatósági, állami) előírásokat, különösen a létesítési és környezetvédelmi előírásokat, stb. A MEGRENDELŐ nem vállal felelősséget (beleértve kártérítést, bírságot és egyéb költséget) az előírások VÁLLALKOZÓ általi be nem tartásáért.
A MEGRENDELŐ írásos elfogadása nélkül a VÁLLALKOZÓ nem ruházhatja át a szerződést, ill. annak bármely részét, és azt alvállalkozásba sem adhatja más vállalkozónak.
Ha a szerződés teljesítése során bármelyik fél neve vagy státusza megváltozik (fúzió, átszervezés), a MEGRENDELŐ vagy a VÁLLALKOZÓ összes joga és kötelezettsége átszáll a jogutódjára.
A jelen szerződés feltételei mindkét félre kötelező érvényűek. A jelen szerződés bármely feltételén végrehajtott változtatás, szövegtörlés vagy kiegészítés, módosítás vagy pontkibővítés nem lesz kötelező, ha nem írásban készül, és nincs a Felek felhatalmazott képviselői által aláírva.
A jelen szerződés szerint szükséges minden dokumentumot személyesen, postai úton vagy e-mail útján átadni a másik fél címére.
- A Szolgáltató a webhelyet alkalomszerűen meglátogatókról azok egyedi azonosítására alkalmas adatot nem gyűjt. Az egyedi azonosításra alkalmatlan adatokat kizárólag statisztikai célból gyűjti és azokat csak összesített formában hozza nyilvánosságra. A Szolgáltató rendszere a vásárlók aktivitásáról adatokat gyűjthet, melyek nem kapcsolhatók össze a vásárlók által a regisztrációkor megadott egyéb adatokkal, sem más internetes honlapok vagy szolgáltatások igénybevételekor keletkező adatokkal.
- A Szolgáltató jogosult a vásárló részére hírlevelet vagy egyéb reklám levelet küldeni, amennyiben a vásárló a regisztrációkor a megfelelő adatai megadásával ehhez előzetesen, egyértelműen, kifejezetten és önkéntesen hozzájárult. A Szolgáltató nem köteles ellenőrizni, hogy a vásárló által a regisztrációkor, illetőleg egyébként a hozzájárulás megadásakor megadott adatok valósak, illetőleg helytállóak.
- A vásárló a 2. pontban hivatkozott önkéntes hozzájárulását bármikor jogosult visszavonni. Ebben az esetben a Szolgáltató a visszavonást követően a vásárló részére több hírlevelet, illetőleg egyéb reklám levelet nem küld, továbbá törli a vásárló adatait a hírlevélre feliratkozott vásárlók adatai közül.
- Fogyasztói panaszügyintézés írásban, illetve telefonon történik, a multipack@t-online.hu e-mailcímen, valamint a VÁLLALKOZÓ székhelyén működő ügyfélszolgálaton a +36 (36) 412-128-as telefonszámon. Ügyfélkapcsolati pontunk munkaidőben 8:00-14:00 között várja azon ügyfeleit, akik előre egyeztetett időpontban szeretnék átvenni a webshoponkban leadott és kiegyenlített megrendeléseiket.
- Jogvita esetén az illetékes békéltető testület a
Heves Megyei Gazdasági Kamarák mellett működő Békéltető
Cím: 3300 Eger, Hadnagy utca 6. földszint
Ügyfélfogadási időpontok:
Hétfő 9.00 – 12.00
Szerda 9.00 – 12.00
Péntek 9.00 – 12.00
Telefon: +36 36 416-660/105 mellék
E-mail: bekeltetes@hkik.hu
(személyesen és telefonon is)
Levélcím: 3300 Eger, Postafiók 440.
Bírósági jogérvényesítés lehetőségeiről további információk a www.birosagok.hu honlapon tájékozódhat.
- A jelen Általános Szerződési Feltételek azon rendelkezéseit, amelyeket a Ptk. vagy más jogszabály így különösen a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet kizárólag a fogyasztónak minősülő személyekkel (Ptk. 8:1. (1) bekezdés 3. pont) kötött szerződésekre rendel alkalmazni, fogyasztónak nem minősülő vásárló esetében a Szolgáltató nem köteles alkalmazni.